onsdag 2 april 2008

Äntligen nytt inlägg

Så, jag är så dålig på att uppdatera men nu är det dags.
Kort uppdatering om de senaste dagarna.

Fredag:
Jobb och sen utgång med jobbet, vi gick till krogen som låg runt hörnet och började dricka öl, det var hur trevligt som helst och vi åkte vidare in till stan.
Inne i stan så gick vi till Waard en sista gång för att säga hejdå till alla som jobbar där också, NHL 2K8 fick jag av jobbet till min PS3.

Lördag:
Lite bakis var jag allt och sen skulle jag upp för att hjälpa Elina att flytta in i vår lägenhet.
När det väl var klart så åkte vi till Pete och Francine för en drink med hockeylaget och för att titta på Lucy, deras nyfödda lilla dotter (hon har fått smeknamn Little Freddy av mig eftersom om det varit en han skulle han hetat Freddy eftersom jag vann poängligan i år) hon var precis hur söt och snäll som helst.
Efter det så gick vi till en pizzeria och firade att vi är Hollänska mästare igen med pizza och öl. Efter det så gick vi till en bar och drack lite till men jag höll mig ganska lugn eftersom jag skulle köra och var hemma till 23.30.
Jag fick gitarr hero av några i laget som ska kopplas in.

Söndag:
Lämnade Amsterdam runt 8.30 för en resa till Mullsjö och Malins brorsa Chrille och hans fru Jennie.
Vi kom dit vid 20 på kvällen och lagom till hockeymatchen som gick mellan HV och Timrå. Kanon god middag och sen satt jag och Chrille och drack lite Whiskey, det blev sent igen och vi la oss inte förrän strax innan 3.

Måndag:
Till Stockholm och lägenheten. Allt var väldigt fint städat och vi började bära upp grejjer. Det är hur mycket som helst att plocka ur skåpen och rensa.
Vi har börjat och har en massa att slänga nu, det ska vi försöka göra i helgen så hinner vi rensa ut lite till.
Lägenheten var i bra skick och det är en del som ska fixas, Malin ska måla och lite sånt, men annars så ser det bra ut.

Tisdag:
Jobb igen och dator å telefon han man få installerat under dagen, men det var allt.
Packa upp lite på kvällen och dessutom så var burken förbi en snabbis.

Jag vet att jag har varit lite dålig på att höra av mig och att vi är hemma nu, men det är helt enkelt så mycket att göra att jag inte hinner med, jobb hela dagarna och sen fixa i lägenheten på kvällen, men vi är hemma och det är bara att ringa om det skulle vara något.
Mitt svenska nummer är 076 225 08 77 och vårt hemnummer är samma som förut, 08-559 25 175 så det är bara att höra av sig!

Inga kommentarer: