onsdag 23 april 2008

Trängselskatt och Badminton

Eftersom den första badminton matchen slutade i storvinst så ville jag visa vilken god vinnare jag var och skjutsade kalle in till stan. Eftersom Badmintonhallen ändå låg innanför tullarna och jag blev tvungen till att betala trängselskatt.Jag måste säga att jag är lite förvånad att det fungerar, att dom kan hålla reda på varenda billist och nummerplåt.Hursomhelst så var jag på pressbyrån och uppgav mitt bilnummer varpå flickan glatt sa att det blir 20 kronor.Jag var så förundrad att det faktiskt funkade så jag betalade utan att protestera, jag hade ju faktiskt kört igenom skiten.

Nåväl, eftersom knatte i ren skräck suttit och darrat för att jag föreslog returmöte och därför inte bokat bana till isag så fick jag ta saken i egna händer och har nu bokat ett returmöte på fredag här i Sundbyberg.Det ska bli intressant då jag inte är helt kry och har nu 2 dagar på mig att bli bättre. Kan bli en jämn match, jag tror knatte nu är inlärd i att jag är en bra motståndare och ingen underskattning denna gång.

Jag har startat en röstning igen, ni har bara drygt 2 dagar på er att rösta om resultatet så se till att klicka i vad ni tror.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du har för lite att göra!!

/Calle

Malin sa...

jag håller med Calle!/Malin

fredo sa...

Vafaaan, nu jäklar ska du få stryk på fredag knatte, och Malin, du ska ju stötta mig i vått och torrt ju