onsdag 28 maj 2008

Dagens fråga och 4000 besökare

En fråga som jag hoppas att någon kan svara på.
När man druckigt ett glas med mjölk och sen vill återanvända glaset för att dricka vatten så kommer vattnet i det tidigare mjölkglaset ALLTID bli grumligt, oavsett hur många gånger man spolar ur glaset.
Idag har jag druckigt ett glas mjölk till middagen, sen spolade jag ur det med både varmt och kallt vatten 10 gånger och fyllde sen på med kallt vatten, det blev fan grumligt ändå, hur kommer det sig????? kan någon svara tack!?

En annan sak, nu har bloggen haft 4000 besökare, tack alla som läser bloggen!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet inet riktigt vad det är som fastnar i glaset men jag vet att du INTE får dricka mjölk och bärs ur samma glas för mjölken tar bort smaken från bärsan. men just vad det är i mjölken som sitter kvar vet jag ej.