onsdag 28 maj 2008

Sol och träning med bad

Nu är det gjort, jag kan ändra min röst till att jag har badat.
Igår så hämtade jag upp Malin efter jobbet och vi bestämde oss för att åka till spåret för att springa, jag började ju med det i förra veckan och tänkte att man kan ju hålla i det så länge chans finns.

Hursomhelst så sprang vi runt spåret och efteråt åkte vi till ösbysjön, det är en liten sjö som brukar värmas upp rätt snabbt, men igår var den inte varm kan jag säga.
Malin hoppade i först och kom upp lika snabbt, jag gjorde ett tappert försök och tog 2 simtag ut i sjön innnan jag vände tillbaka och snabb som en blixt kom upp ut vattnet, men nu har vi tagit årets första dopp så.
Har ni hunnit med detta än? Rösta här till höger om ni inte redan gjort det.

1 kommentar:

Camilla Holmgren Holmsten sa...

jag bada för snart en månad sen.-nananannananan ;)