måndag 12 maj 2008

Tokjobbig måndag

Idag vaknade jag klockan 04.48 av att en vit liten kattafan blev överslängd på min sida. Han hade redan terrat Malin genom att slå med sin klo mot hörnet på kudden, precis där Malin hade sitt ansikte.Väl på min sida så skickade jag ut handen och tänkte att han kunde få bira och riva bäst han ville för jag var så trött och skulle nog ändå kunna sova.Men eftersom inget hände när han höll på där så la han sig vid min svank och körde in alla fyra tassars klor i min rygg. Jag skickade ner honom på golvet varpå han började jama eftersom han inte fick leka.

Väl på jobbet så var jag toktrött och jag kunde inte logga in på datorn då dom stängt av mitt konto 3 veckor för tidigt eftersom jag ska sluta.

Till Lunch blev det Thai med Knatte och vi träffade på Jimmy Ekström, en gammal barndomskompis till mig.Grymt kul att träffa honom eftersom vi inte setts på så länge och vi bestämde att vi skulle käka middag och kanske se Champions leuge finalen nästa vecka.
Snart dags att gå hem, jag hoppas jag får sova mer inatt.

Inga kommentarer: