torsdag 8 maj 2008

Torsdags uppdatering om allt

Så är det torsdag, och en helt fantastisk torsdag.Vad har hänt sen sist då, inte mycket.Igår så var jag och åt lunch med Knatte och Burken, det blev sushi eftersom jag måste hålla ner på kalorier och fett sedan förra helens otroligt goda mat.

Kvällen är ju inte mycket att hurra för, tre kronor kommer inte gå långt och jag är osäker på om vi ens kommer ta oss till kvartsfinal.Och på det så förlorade Djutgården mot Hammarby igår med 0-2.. suck, det var en svart dag igår.Jag hoppas att det blir bättre idag, Sverige ska spela mot Danmark ikväll klockan 21 så den måste vi bara vinna.

Åt lunch med Knatte och Malin idag, riktigt kul att Malin var med.
Hon hade ärende i Solna så jag plockade upp henne på vägen till knatte, sen köpte vi sallad och slog oss ner vid en båtklubb, mitt i solen vid vattnet och det var hur skönt som helst, det var svårt att slita sig för att komma tillbaka till kontoret.

Ikväll ska vi hem till Jessica Och Christer och äta, det var länge sen vi träffade dom nu så det ska bli riktigt trevligt.

Nytt jobb är på G nu också, jag vet inte vad det blir än och jag väntar på svar från ett Selecta som jag varit på intervju hos, dessutom så blev jag erbjuden ett annat jobb igår som låter intressant så vi får se vad som händer.

Inga kommentarer: