tisdag 6 maj 2008

Prova nått nytt kanske?

Det är precis vad jag ska göra.
Jag har sagt upp mig utan att ha ett nytt jobb klart.
Jag kände att detta jobb jag har nu inte alls passade in på mig och har därför sagt upp mig utan att ha något annat jobb klart.
Jag har varit på intervju, men bara till 1 jobb och där har jag inte fått svar än så det känns lite nervöst.
Lindis har dock sagt att han behöver hjälp med lastbilskörning och lite annat så där kan jag nog få in en fot och hjälpa till en del.
Jag kommer alltså nu jobba månaden ut här på Verizon och sen är framtiden oskriven.
Det blir ju lite extra spännande eftersom Malin inte heller har något jobb men vi kommer att klara oss, jag är helt övertygad om det.

Igår har vi förberett för ankomsten till Nemo (vår katt) som vi ska hämta på lördag, igår var vi och köpte kattlåda, leksaker, matskål och ett riktit fint katt träd så den har någonstans att klättra och sånt som katter gör.

Blir ingen badminton den här veckan heller, Kalle har jouren på jobbet så han skyllde på den vilket betyder att han nästan måste ställa upp nästa vecka.

Inga kommentarer: