onsdag 16 juli 2008

Onsdag kväll med ett glas rött

Godkväll på er alla.
Den här veckan har gått otroligt snabbt, och ändå fruktansvärt långsamt än så länge.
Imorgon är det redan Torsdag, men min kropp tycker att det borde vara helg imorgon.
Jag vet inte hur mycket jag jobbat än, men det är nästan 1 full arbetsvecka de 3 senaste dagarna, och det kommer inte bli bättre imorgon då jag ska vara i Jordbro klockan 6 på morgonen vilket innebär att jag måste gå upp 5 imorgon bitti...
Jag hoppas dock att jag kanske kan sluta runt 16 så man får en hyfsat normal arbetsdag.

Inte mycket har hänt egentligen, igår var jag över hos Jocke och hans Tanja (som också har en blogg med 40.000 besökare de senaste 2 veckorna) och drack en öl och pratade medans Malin var inne i stan och träffade Johanna.

I helgen är det Formel 1 igen äntligen, ska bli riktigt kul att se, mindre kul att veta att Pappa åker till Hockenheim imorgon bitti för att se racet live på plats... Bastard.
Han lovade dock att nästa år ska han och jag åka ner.. Yea right... Well see about that.
Nåja, nu ligger Malin i badet och jag har datorn igång för att kunna uppdatera, men snart är det dags för sängen.

Ps. Krille, du skulle ju ringa ikväll och berätta när ni kommer upp och hälsar på, vi är vakna en liten stund til...

Inga kommentarer: