måndag 28 juli 2008

Svensexa

I helgen så har jag varit nere i Skövde och Karlsborg på svensexa.
Min granne jocke ska gifta sig så vi möttes upp ungefär 8 personer ute hos Jockes sommarstuga i lördags morse.
Det blev helt bra då Jocke låg och sov och så stod det helt plötsligt 8 killar och tittade på honom när han vaknade, han blev bra chockad måste jag säga.
Efter detta tog vi med honom till en äventyrs bana, där han fick dricka lite Whiskey för att våga klättra upp i den 26 meter höga "klätterställningen" vilket han gjorde.
Sen var det frukost, gevärsskytte, pilbåge och lite annat.
Efter detta så åkte vi till en brygga vid vattnet och badade, åkte vattenskidor, drack lite öl och en massa annat.
På kvällen var det en fantastiskt god middag och mer öl och Champagne.

Tur att Malin var nere i Mullsjö så hon kunde hämta mig och köra på söndagen eftersom jag inte var helt ok...

1 kommentar:

Malin sa...

vadå tur att jag var i Mullsjö? Du var ju också där innan du var i Karlsborg! knas!