fredag 1 augusti 2008

Stress, stress stress

Vilken vecka, det har varit så hektiskt att jag inte förstår att jag lever.
Det har varit sena kvällar och tidiga morgnar, men nu ser jag nästan ett ljus i tunneln för att använda en klyscha.

Vi har besök nu i helgen också, Krille, Jennie, Vilde och Elin är uppe och just nu ute på Junibacken med barnen. Jag sitter och ska försöka avsluta och komma hem så snabbt som möjligt för att koppla in nya internet (Comhem) och se om det fungerar.

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen men det ska bli bättring, nästa vecka kanske jag kommer ha lite tid över och då ska här uppdateras.

Nemo är bortlämnad förresten, joakim min granne har fått låna honom över helgen, eftersom Jocke inte är en kattmänniska så var det lite tveksamt i början, men sen berättade han om katten för Tanja.. BIG MISSTAKE från jockes sida, Tanja blev superglad och Nemo trivdes direkt, får passa lite bara så Tanja inte kattnappar honom..

1 kommentar:

Malin sa...

Den som kattnappar min katt dör! Period!