onsdag 13 augusti 2008

Happy

Vad glad jag blir att se att ni fortfarande läser bloggen och inte tycker att den ska läggas ner.
Även om 6 pers inte är hela världen så är det 100% av er som röstat som inte tycker att jag ska lägga ner den :)
Fortsätt rösta.

Igår när jag skulle ut och köra lastbil så var jag i Jordbro klockan 6 och lastat klockan 06.45.
Perfekt att komma iväg tidigt tyckte jag och åker iväg.
100 meter längre fram hör jag ett stort BOOM och stannar, ljuddämparen har lossnat pga. sönderrostade fästen.. kul, där står jag med en lastbil full med sprit och tidspassning i Västerås.

Jag tar en chansning och höjer bilen till max och lyckas precis få ut ljuddämparen under underkörningsskyddet, in med den på flaket och svänger in på Volvo.
Dom fixar den faktiskt på 1,5 timmar och jag hinner runt hela vändan, i tid!!!

Min dag blev väl 12 timmar men jag kännre mig ganska pigg ändå.
Idag kontoret och imorgon köra igen.

Vi hörs!

Inga kommentarer: