lördag 16 augusti 2008

Kräftskiva hos Anderssons

Och så var det äntligen dags för den första kräftskivan för året, jag som är helt galen i kräftor och egentligen inte haft någon plan på att ha en liten skiva fick mig en ordentlig överraskning i fredags när Malin ringer upp mig och berättar att vi blivit inbjudna till Jocke och Tanja på kräftor.



Klockan 20 var det dags och vi gick över, vi möttes av ett dukat bord, fullt med kräftor av olika sorter.
Tanja hade gjort spadet själv och vilken bra smak kräftorna fick, 5 plus för det var supergott!
Vi blev kvar där ett bra tag och jag har faktiskt ingen aning om hur mycket klockan var när vi kom därifrån, men en mycket mycket trevlig kväll var det!

Idag har vi inte varit världens mest produktiva människor men vi har faktiskt varit i Mörby och jag har köpt nya sneakers på rean.
Nu ska vi upp och hyra en film och köpa hem grekiskt.

Inga kommentarer: