måndag 18 augusti 2008

Är jag gammal?

Hmm, jag har precis avnjutit en taco middag med några öl och bra sällskap, Johanna som är Malins kompis från Holland (hon är svensk och bor numera i Sverige) var här och åt middag med oss, det var riktigt länge sen och väldigt trevligt.
Efter ett tag så började jag göra iordning en playlist för lite skön musik, men när jag sätter på Matchbox 20 - 3 Am så har tjejerna ingen aning om vad det är för låt eller vilken grupp det är...
Jag vet inte om det är jag som är gammal men Matchbox 20 är ju riktigt bra och ett band som jag (nästan) glömt vilket dom inte gjort sig förtjänt av, var det bara jag som lysna på dom?
Ett annat tips på "bortglömd musik" är Everlast - What its like... listen and enjoy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, du är gammal :P

Anonym sa...

Du är minst lika gammal, oldstyler ;)

/Fredrik

Anonym sa...

inte en chans! är inte 27 än! HA!