onsdag 6 augusti 2008

Regn, Iphone och jobb

Så är det redan onsdag, känns som veckan gått rätt fort och det gör ju inget.
För er som inte vet så pajjade min Iphone efter 1 vecka, efter några dagar ringde Telia och sa att felet inte täckdes av garantin men att jag kunde få köpa en ny för 4.000:-
Efter jag klargjort lite fint för killen från Telia vad jag tyckte så skulle han höra efter med verkstaden och återkomma.
30 min senare hade han pratat med verkstaden igen och de hade tydligen "förväxlat" min telefon med en annan och skulle skicka upp en helt ny Iphone vilket de gjorde.
Så nu är jag inne på min 2:a Iphone på 3 veckor.. hoppas denna håller.

Regnat har det gjort och vårt fina, soliga, varma väder är borta och just nu är det mulet och 15 grader.. suck, gör ju inget eftersom man ändå jobbar :)

Dags att återgå till arbetet.

Inga kommentarer: