söndag 3 augusti 2008

Måste bara

...Fylla i playsisten för kvällen, även om det är Whiskeyn som talar så är den bra
* Presidents of the united states of whatever - Peaches
* Liam Lynch - My United States of whatever
* Chawbawanba - I get knocked doen
* Third eye blind- Semi-Charmed kind of life
* Len - Steal my sunshine
* Dire strates - Walk of life
* Dire strates - Sultans of swing
* Creedens - Have you ever seen the rain
* Creedens - Bad moon rising
* Creedens - fortunate son
* Eagle Eye Cherry- Save tonight
* Eagel Eye Cherry - When Mermaids cry
* Eagly Eye Cherry - Falling in love again
* OPM - Heaven is a halfpipe

Kommer ni på mer så kommentera gärna, det här funkar när man är lagom lullig.

Malin har gått och lagt sig... But I keep this party rocking, almost by myself... Nemo is helping me out :)

Laters and welte rusten mensen!!!! slaap lekker, dat zal ik zo doen... doei allemal, Zweedes of Nederlands, maak niet out :D

Inga kommentarer: