onsdag 3 september 2008

Du som läser detta

Jag är stolt att du faktiskt kollar bloggen och läser detta, trodde inte att du skulle kolla in den längre eftersom jag inte uppdaterat på veckor...
Nåja, det handlar väl lite om omotivation och kanske också lite brist på tid.
Sen vi kom tillbaka från vår minisemester så har det varit full fart precis hela tiden, sen dom få stunder man har över så orkar man helt enkelt inte.
Jag är nog inne i en period där jag är så omotiverad till allt, jag orkar inte ens byta kanal på tv:n, och det är inte för att jag är lat, det är för att jag är omotiverad till allt just nu.

Nåja, det är september och fast klockan bara är 11 så är det mörkt, blåsigt och regnigt ute.. hur kul är det, kylan och mörkret är på G igen så man vet ju att man inte kommer dra på sig badbrallorna på en sisådär 7-8 månader iaf.. hua.

Vet inte riktigt hur man ska komma ur det här humöret, Malin gör så gott hon kan för att muntra upp mig och det funkar så länge hon är omkring mig.

Nåja, var ute med pojkarna på Undici i helgen, det var riktigt länge sen jag var ute och festade så det var kul, men inte samma som när man var 20, varför är det så?

Nåja, dags att fortsätta jobbet!

Inga kommentarer: