söndag 26 oktober 2008

Kollat ny lya

Så är det söndagkväll, det har varit en riktigt lugn hemma helg med mycket sova och vilandes, tills idag.
Idag har vi varit på 5 visningar på nya lägenheter, och vi blev riktigt intresserade av 2 stycken.
Dom båda är jättefina och på 3:or.
Vi har även en "backup" lägenhet som vi kollade på som är en nyproduktion men ligger lite sämre till och har högre hyra än de andra så vi är inte riktigt säkra på den, men den är helt klart med.

Eftersom jag har anlitat en mäklare för att sälja denna lägenhet som kommer och fotar imorgon så har jag och Malin ägnat kvällen åt att tokstäda lägenheten och nu är vi äntligen klara.
Den är jättefin så vi belönade oss själva med en pizza (vi kan ju inte laga mat i vårt nystädade kök) och cola, senare ska vi över till Jocke och Tanja för en söndags Whiskey som Jocke har lockade med.

Nästa vecka är det jobb som vanligt, jag hoppas att den går fort för plannerad visning är nästa söndag på min lägenhet (jag säger till när den finns på hemnet) och då hoppas jag på snabb och bra affär.

Inga kommentarer: