måndag 27 oktober 2008

Mäklare och mörkrets kraft

De kan vara lite underliga varelser.
Vi var ju som bekant på några visningar igår, och det är bara 1 mäklare som hört av sig tillbaka än så länge fast de andra sa att de skulle ringa vid lunchtid.
Tror de att jag skulle ringa tillbaka till dom och jaga dom????
I dessa tider ska väl de vara glada om de får lägenheterna sålda över huvudtaget...eller?

Nåja, jag har pratat med en mäklare och vi ska dit ikväll igen på visning, och sen får vi se om det blir affär eller inte, men vi är ett steg på vägen iaf.

Hursomhelst så kom jag på varför Sverige är ett deprimerande land, klockan är nu 16.30 i skrivandes stund och det är kolsvart ute... I holland när det var som mörkast så är det som nu, och det påminner mig att det är 2 månader kvar tills det vänder och börjar bli ljusare igen, med andra ord så om 4 månader kommer det vara lika mörkt ute vid denna tid... Välkommen till ett mörkare och kallare Sverige.
-Tack som fan, svarar jag....

Inga kommentarer: