tisdag 20 januari 2009

Fortfarande inget snus

Hej!!!
Det har nu gått nästan 2,5 vecka sen jag tog min sista snus och det går faktiskt väldigt bra.
Idag har jag iof. haft en grym abstinens, men eftersom jag nu vet vad jag kan förvänta mig när abstinensen kommer smygandes så är det inte lika farligt, dessutom så är "anfallen" inte lika kraftiga längre.
Idag har jag tagit 2 nikotin tuggommin (motsvarandes totalt 4 mg nikotin, hälften av nikotin som varje portionssnus innehåller) så det känns bra.

I helgen var vi på middag hos Mackan och Cissi som är våra gamla grannar, det var riktigt trevligt omän det kanske blev 1 glas vin för mycket.

Vi var dessutom på på bytardag i Bruno Galleria tillsammans med Jocke och Tanja.
Det gick till så att man tog med sig några böcker, filmer, CD-skivor och bytte dessa mot mot andra böcker osv, en del kap gjorde vi, jag hittade toa litteratur såsom "den som inte tar bort luddet ska dö" bland annat.

I helgen blir det IKEA, jag och Malin är så panka, ingen av oss har ett korvöre kvar så kylen är tom, Bilen går på reserven och Nemo är nästan ett föremål för pantbanken, det blev visst dyrt att flytta, fira jul och ha 2 resor till Mullsjö på 1 lön, skönt att nästa löning kommer snart, då kommer vi vara kung kung kung på ikea :)

Inga kommentarer: