onsdag 11 februari 2009

Mitten på veckan

Så är det Onsdag precis efter lunch, det betyder ju att halva veckan har gått och nu är det bara nerförsbacke som jag och Jessica kom fram till nu när hon ringde mig precis innan lunch.
Hon har rätt bra koll måste jag säga, hon ringde och påminnde mig att jag fyller år i nästa vecka.
Nåja, jag antar att somliga har minne för sånt där (det har absolut inte jag) och undrade om vi ska fira.
Vi kom fram till att det blir en fika nästa lördag förmiddag med lite kaffe och kanske tårta, inget mer än så.

Annars så är det fullt på jobbet, Malins brorsa med familj kommer på fredag så det kommer verkligen bli fullt hus i helgen (men kul kommer det bli) vi får väl se om Elin som är den lilla tjejen fortfarande är rädd för mig, hoppas inte det men säkra källor säger att hon är det fortfarande.

Inga kommentarer: