fredag 6 februari 2009

Vad hände egentligen?

Hej på er!
Det har nästan redan gått en vecka sen jag skrev nåt sist, jag har ingen aning om vad som hänt denna vecka.
Jag har precis kommit hem och blandat mig en fredagsdrink (typ Mojito) och funderar på vad jag gjort den här veckan, jag vet att jag har jobbat men jag kommer lixom inte ihåg vad jag har gjort just denna vecka, vet ni vad jag menar?
Nåja, drink i handen och til middag blir det lax med potatis och sås, imorgon tänkte jag och Malin försöka se en bio och äta lite mat ute, på söndag så ska jag och Calle se Sverige-Finland i globen och dricka några öl, det ser jag riktigt mycket fram emot, det var länge sen bara jag och Calle var i farten (sist var de "berömda" badmintonmatcherna där en viss herr Troedson tog skalp på skalp :)
Trevlig fredag och gör er själva nu en tjänst, gå och blanda er en drink och slappna av, det är nämligen flera dagar kvar till måndag!

Inga kommentarer: