måndag 9 mars 2009

Airbus A380

Så var man nu hemma från London, vilken intensiv dag det blev med busstur runt stan och London Dungeon... scary scary, men kul.

Vi fick se nästan allt man bör se i London, tyvärr i ilfart eftersom vi bara hade några timmar på oss, men vi gillar verkligen London och vill åka tillbaka med mer tid att besöka allt och ta god tid på sig.

I söndags åkte vi hem, riktigt trötta var både jag och Malin, planet tog en jäkla tid på sig att komma ut mot startbanan och jag satt och nästan halvsov samtidigt som jag tittade ut genom fönstret på alla andra plan, mycket Jumbos var det, jag var så trött att jag nästan inte tänkte på det, helt plötsligt bara 50 meter bort stod ett annat stort plan, jag kollade på det och det var ett Singapore Airlines plan.... med 2 våningar hela vägen... men vafan... det är väl bara Airbus A380 som har det... det ÄR en Airbus A380, synd att man aldrig har kameran när man behöver den *paniken börjar sprida sig* jag HAR ju kameran i en av fickorna i vinterjackan framför mig...*mer panik och maniskt letande och slitande i jackan* Här är kameran... jag hinner ju ta en bild.. jag hinner ta en till och zooma in att det är en A380...

Här nedan ser ni bilderna på antagligen världens första komersiella Airbus A380, Enjoy!

PS. vill nån ha bilden kan ni alltid maila :)

PPS. det kanske inte syns men det står faktiskt en kille precis framför framdäcket, så ni har nåt att relatera till


Inga kommentarer: