lördag 7 mars 2009

Valdigt trevlig kvall

Igar efter shoppingen sa blev vi hamtade av en taxi som tog oss till en riktigt mysig champagne bar dar vi bestallde in en flaska mosserande Italienskt vin eftersom Micki och Kerstin bott en massa ar i Italien, det var fantastiskt gott.
Sen bar det iag till en Thai restaurang som serverade bland den basta thai jag atit nagonsin.
Efter detta tog vi oss en liten pub runda som vi avslutade pa en nattklubb for en drink, eftersom Micki och Kerstin hade statt for hela kvallen an sa lange sa insisterade jag att fa betala drickorna pa vagen hem.
Pa nattklubben bestallde jag, 1 stor stark, 1 liten ol, en alkolask och en tranbarsjuice, allt det har gick pa 7,50 pund... inte ens 100 kronor... jag lev ratt chockad nar jag strackte fram 20 pund och fick 12,5 pund tillbaka.

Naja, nu kan jag inte sitta har langre, nu ska vi kla pa oss och aka in till London dar vi bokat ett hotell.

Inga kommentarer: