fredag 6 mars 2009

Fran Worthing

Sa, nu har vi gjort Worthing i Solen, det har varit en riktigt fin dag med sol och nastan 10 grader varmt.
Vi har lyckats shoppa lite, jag fick mig mig ett par nya Jeans, Pike, Underklader och ett par nya sneakers sa det far val vara helt godkant.
Egentligen skulle vi aka in till London idag men eftersom Worthing ligger en bit utanfor London (valdigt nara Brighton faktiskt som vi akte igenom idag) sa har vi bestamt oss for att aka dit imorgon och stanna pa hotel over natten sa vi slipper ga upp sa tidigt pa sondag nar det ar dags att aka hem igen.

Malin ligger i badet (hon har ju inte badat sen vi flyttade sa hon tar sitt andra bad pa 2 dagar nu) och jag ska lagga mig och vila i en halvtimme, sen ska vi till en champagne bar innan vi fortsatter till en Asiat restaurang, skall bli mycket trevligt.

Inga kommentarer: