måndag 30 mars 2009

Full fart i helgen

Helgen kom och försvann lika fort, jag menar fasiken va fort den gick.
I torsdags så var jag och Malin ute med Jocke och Tanja som bjudit med oss till Soap Bar där de hade Blonde Swedish amature Stand-Up (vilket de kommer ha varje sista torsdag i månaden) och blev placerade på nåt VIP bord med helrör och annat, synd att man skulle jobba dagen efter tidigt men mycket trevligt och en hel del riktigt roliga komiker, tack Tanja och Jocke för en härlig kväll!

Fredagen blev lugn till följd av detta så jag och Malin var och handlade och sen blev det tidig sänggång.

Lördag så kom Mattias Rabe och hans fästmö Lina över till oss på middag, riktigt trevligt med fotboll, deltagande i Earth hour med släckta lampor, Buzz på PS3 och Gitarr Hero, tillslut hann klockan bli 3.30 innan vi gick och la oss.
Jag vaknade klockan 6 med världens huvudvärk och insåg att jag inte skulle överleva, hur kunde jag bjuda in en massa kompisar för at se F1 Premiären hemma hos mig???
7.30 ringde det på dörren och Joakim, Oskar och Michael kom in, Mattias som sov kvar kom upp från sovrummet och det enda jag lyckades förmå mig göra var kaffe (jag hade lovat en stor härligt frukost men av denna blev intet av)
Nåja, det var riktigt nice att se loppet och sen var det bara att vila resten av dagen.

Inga kommentarer: