torsdag 2 april 2009

Vilken jäkla överraskning!

Igår så kommer Malin hem med ett leende på läpparna och ser sådär hemlighetsfull ut som bara ett barn kan göra när dom gjort nåt busigt.
Det började med att Malin ringde mig på igår på dagen och undrade om jag hade några planer för imorgon (idag) och jag sa nej, då sa hon att jag inte skulle boka in någonting eftersom hon hade en överraskning till mig.
Jag hade ingen aning om vad det kunde vara men när Malin kom hem så råkade hon försäga sig liiiiite genom att säga att hon skulle städa medans jag var borta på torsdagen, jag skulle alltså iväg och göra någonting ensam... hua, vad är det för överraskning som man får åka iväg själv på?

Nåja, Malin kom hem och såg finurlig ut som en tok, jag undrade vad det var och sen precis innan vi skulle somna så berättade hon, Malin har bokat 1 timmes Thai massage till mig eftersom jag sagt någongång att jag verkligen skulle vilja ha det, betalt och klart så det är bara att gå dit klockan 18 ikväll för mig och njuta, medans Malin städar lägenheten, Kan man ha en bättre flickvän?

1 kommentar:

Linda sa...

Du har det bara för bra!!!
Jag har inte ens fått någon födelsedagspresent av Magnus än. Dåligt va?

Kram