tisdag 14 april 2009

Lekte precis med en Audi R8

Jocke kom förbi precis, han var uppe och åt lite middag med mig och Malin, som tack för detta bjöd han med mig ut på en provkörning med bilen han hade för dagen.
För er som inte vet så är Jocke Motorjournalist och har konstant nya bilar, allt från Nissan Micra Cab till Ferrari.

Nu kom jocke förbi med det här...


Efter att testat bilen lite så var det min tur att köra, å jäklar vad den går.. Jag vet inte om jag varit med om nåt liknande, Ok, när jag körde Brorsans Porsche Turbo så var det liknande, och när jag satt i Ferrari 360 Modenan så gick det också undan men ändå...
Nåja, vill ni se hur det gick så har jag lagt upp en video på youtube...
Hej så länge på er

1 kommentar:

Linda sa...

Inte som A4 direkt va!!?

Men Fredrik, jag hade ju väntat mig nåt ord om Leia eller åtminstonde en liten bild iaf. Har skällt på Malin också. Dåligt av er när ni nästan är gudföräldrar:-