söndag 19 april 2009

Faithless och jag

I fredags morse fick jag ett sms från Jocke, jag har fixat plåtar till Berns ikväll, ska du med?
Till en början så tackade jag nej eftersom jag jobbat tidigt tidigt och förstod att jag skulle vara så trött på kvällen, men senare ändrade jag mig och frågade om han hade kvar biljetten vilket han hade.

Sagt och gjort så drog vi dit, och på scen så var det Faithless som stod för skivspelandet och vilken kväll det blev, jag måste säga att Maxi Jazz var riktigt usel som DJ denna kväll och hans låtval var inte det bästa.. jag och Jocke hade nästan gått (vi hade hämtat jackorna i garderoben) när vi beslöt oss för att ge det en chans till.


När vi kom tillbaka så hade Sister Bliss äntrat DJ båset och vilken jäkla grym DJ hon e, vi blev kvar tills dom stängde.


Under tiden så kom Maxi Jazz ner från scen och hängde med alla fans, grymt social, trevlig och ja.. jag vet inte vad man ska säga, men han uppskattar verkligen sina fans, grymt imponerande av en sån världsartist..

För er som inte vet vilka faithless är så kan ni lyssna på en av deras låtar på den här länken, jag kan nästan garantera att ni alla kommer känna igen låten...

http://www.youtube.com/watch?v=tBrUjvONIrA

1 kommentar:

Leo sa...

3 bloggar den här månaden, fan inte illa. ett inlägg i veckan ;)...