måndag 27 april 2009

Rösta och kommentera!!!

Nu behöver jag er hjälp som läser bloggen, jag behöver er hjälp med kommentarer och röster.
Till höger så hittar ni en liten röst sektion med olika alternativ, men om ni känner att det inte bara räcker att rösta utan vill motivera det också så gör gärna det i kommentars fältet.

Det vi ska ta reda på är om vårt nya knivställ är smaklöst fult eller futuristiskt coolt (finns inget futuristiskt med det, det bara lät bra)


Detta knivställ gav jag till min pappa en gång men nu när han har flyttat så finns det ingen plats för det längre i hans lägenhet och jag har fått låna det på obestämd framtid.
Jag tycker det är ursnyggt medans Malin inte alls är lika imponerad... skriv och säg ni vad ni tycker

6 kommentarer:

Malin sa...

det är ju en annan röd nyans än resten av köket. du vågade ju inte ens ta en bild på den på rätt ställe så det skulle synas.

fredo sa...

Ja, det är lite skillnad på nyans på köket och stället, men jag har hittat en bra plats åt det.
Än så länge jämt skägg i röstningen :)

Emilina sa...

Köp en sprayburk och tejp så kan ni lätt fixa en annan färg på den, inte speciellt dyrt och då borde ni båda bli glada också...

Ickepappan sa...

Jag röstar att ungen ska heta Freck och inget annat!

Linda sa...

Uppdatera!!!!!!!!!!!!!

fredo sa...

Haha, bra röstat alla!
Blev ju en förkrossande seger för stället, det stannar, och ungen ska heta Freck... ehm...
Och ja, jag ska uppdatera