tisdag 5 maj 2009

Valborg

Tillslut så kom vi iväg till Mullsjö i torsdags, det var verkligen efter en stentuff vecka så vi var helt slut när vi väl kom fram, inte mycket gjordes på torsdagen och efter 1 öl så sov Fredrik stilla och fint.

På fredag träffade jag hela tjocka "svärsläkten" och alla såg ut att må bra, Mycket barn finns det i familjerna (Johansson, Rydberg, Gladh, Troedson snart) och vi kan ju börja med Elin som är en tjej som inte riktigt accepterat mig men denna gång ville hon vara hos mig så det var kul (Elin är snart 4 år) Den andra lilla Emil är en riktigt glad typ som är snart 1 år, han slår upp sina ögon, konstaterar vart han är och är nöjd med det, skrek 1 gång under hela helgen vad jag hörde.
Vilde är den älsta tjejen (8år) och hon är verkligen duktig och visar en massa ansvar och hjälper till på alla sätt och vis.
Sen har vi ju den nya, Linda och Magnus lilla Leia, hur söt som helst, nu börjar hon hänga med mer i omgivningen också, kommer bli en riktig donna av henne.

I lördags så var jag raggare, jag var på Cruising i Tidaholm, och jag åkte i Krilles gamla Pontiac som han putsat och mekat (mest mekat) iordning till denna kväll, Malins pappa var med också med sin Pontiac cab, tillsammans var vi 11 pers som crusade runt.

Dags att sluta, glassbilen har just varit här så nu ska vi laga mat och äta middag.

Inga kommentarer: