måndag 22 juni 2009

Hemma igen

Så har vi kommit hem, 5 minuter efter sista inlägget så pajjade mobilen vilket gjorde att det inte blev några fler inlägg.
Nu har vi dock kommit hem och är nere i Mullsjö för vidare färd mot Halmstad senare idag.
Det är ju inte alls tokigt väder här och drygt 20 grader i skuggan nu på morgonen så jag förstår inte alls att ni klagat så mycket på vädret förra veckan... ;)

Nåja, som sagt så har mobilen gått sönder vilket gör att jag inte har några nummer kvar så ni får väl helt enkelt höra av er till mig :D

Dags att gå ut i solen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger bara en sak. MAC! Må Apple ruttna likt det äpple det är!

fredo sa...

Hmm, jo men telefonen har hållt i 1 år och jag har varit grymt nöjd.. funderar på om det är Apple som byggt in detta så att jag ska köpa den nya modellen som släpps snart...