torsdag 25 juni 2009

Semester!!!

Det har varit lite dåligt med uppdateringar på sista tiden, men det stavas S E M E S T E R!
Jag vill dela en bild med vad vi gjorde på midsommar när ni var hemma och njöt av att ni iaf. fick se solen med avsaknad av värmen... vem sa att man ska vara hemma på midsommar egentligen?

Nu är det dock inte många dagar kavr tills det är dags för jobb igen.
Nåja, vi är nu i Halmstad och det är hur bra som helst, en massa vila och en massa sol, faktum är att jag och Malin har bränt oss när vi kommit till Halmstad efter att trott att vi var "resistant" mot solen... no no no, vi har fått färg hemma... au mas...
Vi har hunnit spela minigolf, äta mjukglass, badat, spelat strand tennis..gjort en massa.
Imorgon så ska vi till Danmark, sen köpa en quadbike (till Krilles blivande F1 stjärna Emil) och sen på lördag så ska jag till Ullared "and see what all the fuss is about"
Hursomhelst så måste jag ägna en rad åt världens just nu sötaste unge, Leia.
Hon har kommit ner och charmat brallorna av mig, en så söt 6 månaders unge får man leta efter, få väl vänta ca. 10 månader tills min egen är 6 månader....

Inga kommentarer: