måndag 14 september 2009

Mycket som hänt

Jag vet inte vart jagska börja men vi kör en sak i taget.
Dagen efter jag sålt surroundet var jag och köpte ett nytt Samsung BlueRay system med inbyggt Ipod docka och Streaming från datorn med ljud och bild, hur coolt är inte det.

Sedan var det dags att åka till Mullsjö, vi kom ner ganska sent på fredagkvällen så efter några få timmars sömn var det dags att gå ut på 1:a jaktpasset.
Nästan helt utan sömn gick vi ut i mörkret och satt och passade på soluppgången, men det var inte bara en smygande soluppgång som nalkades, en lätt huvudvärk hade jag också.
Allt eftersom tiden gick så blev detta till en migrän utan dess like så jag avbröt jakten (det kom ändå inga djur) och väl hemma så var det bara att lägga sig och knapra tabletter för att bli bättre.
Min migrän går dock över på några timmar om jag får vila och lite senare satt jag och Benny i bilen för att hämta min nya bössa.
Senare så blev det kvällsjakt med Krille men inte ett djur såg vi där heller.

Middag med Majk och Marion i söndags och sen sova sova sova.
Snart ska Djurgården försöka sig på att spela fotboll mot Malmö.. vi får väl se hur det går, men alla önskar väl att skåningar alltid får stryk?

Inga kommentarer: