torsdag 1 oktober 2009

Avdelningen "bra att ha" saker

Idag kom ett av mina senaste köp på nätet (www.enkrona.se)

Där hittade jag detta duschmunstycke, detta är väääldigt nödvändigt att speciellt nu på vintern. Följande scenario gjorde att köpet mptiverat.

Tänk dig nu när man går upp på morgonen, det är svinkallt inne och jäkligt mörkt. Du går in i badrummet och är lite osäker på att tända lampan för du vet hur starkt ljuset är. Motvilligt slår du på ljuset, efter några minuter vänjer du dig och ska hoppa in i duschen, du sätter igång duschen men är lite osäker på om den är varm eller inte, du känner lite med foten och det stänker upp iskallt vatten på benet, och hela morgonen är förstörd... well, no more säger jag... kolla in videon!

4 kommentarer:

Christina sa...

Vilken tur att du hittade ett
så bra munstycke hur klarade
ni er innan.Kram svärmor och
svärfar.

fredo sa...

jag vet faktiskt inte hur vi klarade oss innan, jag vet inte heller hur vi ska klara oss när vi inte duschar hemma..

Malin sa...

antingen får vi ta med oss vårat eller ge bort såna när vi åker bort :)

Anonym sa...

Haha, så sjukt onödig med cool pryl! Finns det fler? :)

Själv köpte jag Need for Speed: Shift idag... det säga ju vara bra så varför inte prova... snart ska jag laga tjeckiska ölkotletter... det är en favvorätt vill jag lova!

Måste ta en middag snart alla fyra (eller ja, fem snart, eller till och med sex med våran)...