söndag 21 februari 2010

Middag med Alex och Jess

Ikväll så var Alex och Jess över på middag, det var verkligen skitlänge sen vi sågs bara vi fyra så det såg vi verkligen fram emot.
Alex och Jess väntar en liten tjej själva den 2:a April och de verkligen lyser kärlek i deras ögon när de fick ha Ella hos sig så det ska bli så kul när de får sin lilla tjej.
Både jag och Malin blev nästan avundsjuka när vi fick se Jess mage och funderar nu på att skaffa en till (även om det kommer dröja lite till för alla släktingar som läser detta)

Nåväl, Ella var på solskenshumör och blev lite förbannad någon minut när vi skulle äta, men det berodde på att hon var supertrött men inte ville sova, efter en powernap var hon dock i sitt essä i någon timme innan Malin la henne.

Innan dess fick hon vara sitta hos de blivande föräldrarna lite



Även om jag inte fick nån bild på när hon log mot Jess (vilket hon typ gjorde hela kvällen) så fick jag en bild när Jess äntligen släppt henne ;)



Skämt å sido så var det nog lika mycket Ella som gillade att vara hos Jess som tvärtom.

Nu efter en god middag, Buzz spelandes och solsidan så är det dags att sova, tack och godnatt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack för igår!! Solsidan är kung!! // A

Malin sa...

Fast jag måste dementera ryktet om att vi funderar på en till. Ja det gör vi men om först ett 3-4 år sådär! /den som bär barnen Troedson

Anonym sa...

Ser vissa likheter mellan en viss tjej i solsidan och malin

Jessica sa...

Tack för sist! Och ja, jag fullkomligt älskar att gosa med Ella, hon är så himla söt! =)