onsdag 16 juni 2010

Snart midsommar

Dessa veckor innan bröllopet så har vi precis hur mycket som helst att göra på jobbet, alla restauranger rustar inför helgen, och eftersom det är skadat mycket turister i stan nu och svenskarna än så länge inte haft vänligheten att gå på semester ännu så är det vår klart hårdaste.

Nåväl, snart kommer midsommar och då åker vi ner till Halmstad för att träffa svärföräldrarna (även om de nog saknar Ella mest) och bara koppla av, både jag och Malin verkligen ser fram emot detta.
Sen helgen därpå är det jakt som gäller, jag, Micke och Carl ska iväg till Katrineholm och jaga vildsvin, jag hoppas verkligen att vi (jag) får skjuta nåt eftersom jag varit på jakt tidigare men inte lyckats skjuta nåt än.

Nåja, kanske inte världens roligaste inlägg men nu börjar det faktiskt en Fotbollsmatch på TV och det kan man inte missa.

PS. Holland är det lag som gäller, det var länge sen jag var så glad över ett resultat som när Holländarna lekte bort danskarna med 2-0 :D

Inga kommentarer: