tisdag 3 augusti 2010

Somliga säger att sommaren är lugn

Men det kan jag verkligen inte hålla med om, det senaste ledigt som jag haft är 1 vecka i midsommar, annars har det verkligen varit fullt jobb på dagarna och kvällarna har till större delen varit uppbokade, vilket är väldigt trevligt men det tar musten ur en.. när man väl får vara hemma och har en chans till att uppdatera bloggen så är det typ SIST på priolistan...

Nåväl, Ella... vad kan man säga, hon är så stor och duktig, hon har lärt sig stå (nästan utan att hålla i sig) och hon är så fruktansvärt rolig då hon härmar nästan allt man gör, jag ska försöka orka/hinna få upp bilder på henne så ni får se, just nu sitter hon i sin gåvagn och och pratar lite med sig själv.

Vildsvinsjakt har jag varit på, jag var riktigt nära på att få skjuta denna gång då grisen var i skogsbrynet men vädrade mig och försvsan in i skogen, men om 2 veckor så ska jag ner på bockpremiären och hoppas att få skjuta nåt då.

En Iphone 4 har jag såklart införskaffat, jag stod i kö natten till fredagen då den släpptes och var väl kanske den 100:e i Sverige (med Telia) som fick telefonen.. men det roligaste är att jag fick min kompis Majk att köpa en (och köa med mig) trots att han förespråkat HTC och Samsung hela tiden och sagt att han aldrig ska köpa en Iphone....

Nu ska jag hänga upp tvätt och ta 1 timmes lugn framför TV:n innan det är dags att sova.

Inga kommentarer: