fredag 17 september 2010

Lång vecka

Äntligen fredag, äntligen fredag!!!!
Det har varit en lång vecka men nu kommer några dagars lugn och ro.. hoppas jag iaf.

Ikväll så ska Malin ut med tjejerna med mat, vin och bio på listan så jag och Ella ska ha kvalitetstid, jag vet inte om vi ska hitta på något eller bara vara hemma och ta det lugnt än.

Imorgon lördag är det ju babysim med Ella och senare ska vi träffa Alex, Jess och Chili, det ser vi fram emot och äntligen ska vi få lämna Chilis doppressent.

Söndag så blir det brunch inne i stan med Martin och Eva.

För er som undrar hur det går med min soppdiet så kan vi väl säga att den ligger på is, alltså jag har inte slutat, jag har bara ett uppehåll på obestämd tid.
Jag ska ju snart åka till Scotland och då kan jag ju inte hålla på med någon soppdiet, utan eftersom vi tydligen har egen kock som lagar alla våra måltider så kan man ju inte be honom värma upp soppa till en.

Full fart har det varit sen imorse så nu är det dags för mig att åka hem och påbörja helgen!

Inga kommentarer: