söndag 12 juni 2011

Invägning Vecka 6

Jajemen, jag har fortsatt dieten, men nu fuskas det och jag följer inte slaviskt LCHF längre utan smyger in lite sockerintag både här och där, det är ketchup, senap, choklad, glass och annat som är förbjudet, men dock i små mängder fortfarande.
Så idag har jag även ätit en normalstor bit kladdkaka och citronrån när vi var ute hos Leo och Jess, men detta kommer säkert inte att visa sig förrän tidigast imorgon så det får vi slåss med till nästa veckas invägning.
Kommer ni även ihåg målet jag hade? När jag skulle vara klar med dieten skulle jag väga 76-77 kilo och under 80 på första månaden.

Invägningen nu vecka 6 stannade på 77,2 kilo, alltså 1,7 kilo ner sen förra invägningen och 6,1 kilo sen jag började för 6 veckor sen, så jag är riktigt nära målet nu. Jag ska fortsätta vara duktig men kanske smyga in mer "normal" mat under veckan om jag vågar..

2 kommentarer:

Christina sa...

Heja vad duktig du är impar på mig faktiskt kramis och lycka till i fortsättningen Stina

fredo sa...

Tackar så mycket, det är skönt att det funkar så bra och att jag fortsätter gå ner i vikt. Ska bli spännande när jag börjar äta mer "normalt" och se om jag kan hålla vikten