torsdag 9 juni 2011

Absolut torr

Genom Buzzador så får man erbjudande om att testa på olika saker och rekommendera dessa vidare, det kan handla om allt som tandblekning, rakapparater och annat.
Självklart så kan man tacka nej vilket jag ofta gör men nu tänkte jag att jag skulle testa på en grej som är rätt intim...

Alltså så farligt som det låter är det inte men nu under sommaren när det är varmt och skönt så kan det ju ibland hända att man får svetfläckar under armarna, inte för att det är nåt konstigt med det men det ser ju inte allt för...mysigt ut... så jag anmälde mig för att prova Absolut torr, det fungerar som en deo (ser dock ut som ett myggstift) som du stryker på de områden där du vet att man svettas mycket, efter påstykning så håller detta i 7 dagar innan det är dags igen och det fungerar faktiskt som det ska, så de som fått prova detta av mig har också varit nöjda.

Jag har 1 kvar om det är någon som är sugen på att testa, det är bara att höra av sig.

Inga kommentarer: