måndag 28 januari 2008

Jag behöver er hjälp NU

För att intresset för NHL ska bli större i Europa så spelas första matchen för säsongen någonstans i Europa, förra året så var det i London och detta år blir i Stockholm.
Här är ett citat från en sida på nätet " the Ottawa Senators will play the Pittsburgh Penguins in Stockholm"

Nu behöver jag er hjälp för jag ska gå. Om ni hittar en sida där dom säljer biljetter eller hör nåt om detta, snälla skriv till mig i kommentarerna.
Dessa matcher är inga show matcher, utan riktigt NHL matcher som lagen får poäng för i ligan så det kommer att krigas ordentligt.

Snälla snälla snälla, ha detta i åtanke om ni kommer över info. Ni måste inte kommentera i just detta inlägg, utan kommentera i det sista inlägg som skrivits.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har redan letat efter dem!! Men hittar inget EMC Telstar har eventet iaf.
Men jag ska oxå ha biljetter bara så du vet!! Så om du hittar får du fan fixa åt mig oxå

fredo sa...

Yes man, den som hittar först får köpa till den andra.
Hur många biljetter är du ute efter? Jag ska ha 2 stycken.