fredag 11 januari 2008

Soft fredagkväll or what!?


Fredag och finns det nåt bättre än att komma hem, laga en riktigt god middag och sjunka ner i soffan med en kall öl, bra film och mysigt sällskap? Det är precis så min fredagkväll ser ut, Taco, National Treasure (måste friska på minnet nu när man ska se uppföljaren) och en iskall Grolsch. Imorgon så blir det antagligen stan och sen på kvällen ska Malin iväg på fest så mina lördagkväll är oskriven.
Söndag är det hockeymatch som jag antagligen kommer rapportera om på måndag, just nu leder jag poängligan i hela serien, 6 matcher, 9 mål och 8 assist, totalt 17 poäng, 2:an har 12 poäng så jag måste hålla Sveriges färger högt, även här i Holland.
Ska försöka få upp nån bild eller kanske film från matchen på måndag också.
Ha en riktigt bra helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja åt oxå taco igår, mums som fan. Em sofiero till det och trevligt sällskap!! AMEN