fredag 11 april 2008

Badminton...någon?

Badminton matchen Freck Vs. Knatte närmar sig och nu har vi ett problem.
Calle skrev ett mail till mig där han sa att han skulle träna så hårt att han skulle ha en formtopp när han möter mig.
Så nu undrar jag om någon har lust att lira badminton nästa onsdag i ungefär 55 minuter. Jag har nämligen räknat ut att han kommer orka möta mig i ungefär 5 minuter innan han inte pallar mer och blir halvt medvetslös och liggandes vid sidlinjen.
Under dom 5 minutrarna så kommer jag bli lagom uppvärmd att börja spela.
Men eftersom ni får komma och spela gratis så måste den som får platsen först släpa ut Calle och sätta honom i omklädningsrummet så han hinner vila tills det är dags att åka hem, för jag kommer ju inte skjutsa honom in till stan och jag vill ju att han ska komma hem säkert på tunnelanan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nolla!