torsdag 10 april 2008

Snart helg och Freck Vs. Calle nästa vecka

Torsdag, en alldeles för underskattad dag måste jag säga.Även om det var tungt att gå upp så är helgen nu så nära att man nästan kan ta på den.Igår var Malin inne i stan när jag kom hem så jag slog mig ner i soffan och spelade Gitarr Hero igen, finns inte många roligare spel men jag eftersöker mer lite kända rocklåtar.
Igår så käkade jag lunch med Knatte igen, riktigt trevligt och vi bestämde när vi satt tjocka efter maten och började prata om träning, kalle gymmar ju men han behöver lite motion också...Innan vi ens gjort klart med detaljerna så är psykningarna igång för fullt just nu. Knatte verkar tro att han lever i någon sorts fantasivärld efter Gabriels födsel eftersom han tror han ska vinna, men jag ska så snällt hälsa honom tillbaks till verkligheten med en jordskreds seger.
Kan nämna att det är badminton som ska spelas också :)
Inga dagar är bestämda helt och hållet än men det kommer förhoppningsvis bli nästa vecka, och denna match kommer att dokumenteras på bloggen, man kanske skulle ha med en kamera också så man får en bild på en gråtandes Calle efter förlusten, vad tycker ni?
Rösta till höger.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha undrar vilka 2 som har röstat =)

kanske borde nämna att det är en badminton match som ska liras..
lite fjollig sport iof men det passar ju freddan bra så har jag tur kanske det blir lite motstånd iallafall..

/C

fredo sa...

Jag kan ju medge att 1 röst är min, men att redan folk hunnit rösta på att du ska torska är ju bara positivt, du ser att alla andra har fötterna på jorden knatte :)

Anonym sa...

skönt att du har självförtroende iallafall, hoppas att du har lite kvar efter duellen.. du kan få några bollar så du inte blir ledsen..
-C

Anonym sa...

Fan fanns ju inga bra allternativ...
Att flug viktaren frodo skulle vinna något, när ja å knatte stått och svettats på gymmet å frodo druckit öl och mjölka sig framför ett tv spel. HA säger ja bara!

fredo sa...

Glenn, jag säger bara poängkung i en riktigt tungt och bra hockeyliga.. tro inte jag suttit och drucikt bärs och bara lirat tvspel...
Kan bli en bra match det här..

Anonym sa...

det luktar betting..

den som torskar får bjuda på dricka! öl i ditt fall antar jag.. själv tar jag nog en gainer =)

-c