fredag 18 april 2008

Blandade känslor

Igårkväll hjälpte jag Jocke att hämta en bil till något reportage som de ska ha med klassiska bilar, den bilen vi hämtade igår var en Jensen Interceptor 3.Sjukt cool bil med en V8 på 7.4 liter, hyfsat ljud och känsla..Vi körde sveavägen och väl nere i tunneln så drog Jocke på lite bara för att höra ljudet, det var helt sjukt, en sån skulle jag inte tacka nej till.

Efter det så var det kväll och dags att sova, trodde att det skulle bli svårt eftersom Malin är nere i Mullsjö i helgen men det gick faktiskt bra.Det enda som hände var att jag vaknade inatt av att jag hade kramp i hälen, det kändes helt sjukt men det gjorde så jäkla ont och jag har aldrig känt nåt liknande.Man borde nästan haft en kamera så hade man sett en helt groggy, halvsovandes dåre som försöker massera sin häl med den andra foten, skulle ha varit en kul syn.
Fredag och kvällens planer går ut på att åka hem till Alex tillsammans med burken för att ha en chill fredagskväll med lite hockey slutspel på.

En inte allt för kul sak som mammam precis ringde om är att Morfar tydligen är riktigt dålig, hur dålig han är vet jag inte men han kan vara inne på sina sista andetag.. hoppas verkligen inte det.

Inga kommentarer: