måndag 21 april 2008

Uppdatering om helgen som gått

Varför bloggar jag inte på helgen egentligen, det är så dumt för det blir så mycket att skriva på måndagarna.Jaja, i fredags så var jag, Gustav, Lindis och Nyman hemma hos Leo (jag är tvungen att skriva efternamnen för alla 3 heter Alexander och kallas för Alex) för att kolla slutspelshockey och dricka några öl.HV vann finalen och grattis till Jönköping och Mullsjö :)efter detta så åkte vi in till Lemon Bar och mötte Tjoffe som jobbar där i baren. Efter ett tag så träffar jag Nina som också är där, hyfsat sammanträffande då vi inte pratat med varandra på 2 veckor, men kul var det och hyfsat sent blev det.


Lördag var man inte piggast i världen och det vart en ganska lång dag i sängen tills Burk kom förbi med en Pizza, den satt riktigt bra och man började vakna till. Senare på kvällen kom Burk, Leo, Lindis och Mackan över och vi hade en grabbkväll med bärs och Gitarr Hero, senare mot kvällen så fick jag slänga ut burk eftersom han inte kunde slita sig från spelandet för jag var tvungen att sova.


Söndag så fyllde min brors dotter år så jag var på kalas, vi satt ute och det var precis hur skönt som helst, varmt och klarblå himmel,Efter detta så åkte jag ned till Jessica och Christer och satte upp studsmattan på tomten och blev efter det bjuden på en riktigt god Taco Middag.Kvällen avslutades med en film och ljudbok innan jag somnade.
Ikväll kommer äntligen Malin hem också, nu har man vart ensam i några dagar och då blir det extra nice att hon kommer hem.

Inga kommentarer: