tisdag 15 april 2008

Match imorgon, rösta vem som vinner

Nu är det spännande tider, bara 1 dag kvar tills matchen går av stapeln och bara 1 dag kvar att rösta här till höger, se till att lägga er röst nu.
Måndagkväll satt jag å Malin och kollade på SM finalen där HV vann så nu är det 2-2 i matcher och det är riktigt spännande.
inte så mycket mer har hänt idag men det blev sallad till lunch och lite vatten, synd att man förstörde det genom att köpa lite godis alldeles nyss när dom kommer förbi med godisvagnen här på jobbet, det går ju inte att hålla sig.

Jaja, hursomhelst så måste jag återkomma till matchen igen, jag har ju inget racket och kommer inte hinna förbi stadium och köpa ett heller, jag hoppas att man kan låna eller hyra ett racket på plats, måste ha lite bollar också om Kalle inte hittar några, kalle ville förresten ha med mig in till stan för att träna också, men man kan ju inte träna styrka dagen innan en match...
hursomhelst, rösta nu till höger och så får ni en utläggning om matchen på torsdag.

Inga kommentarer: