torsdag 15 maj 2008

Nervig kväll, dålig natt, seg morgon

Fy fasiken, såg ni matchen igår?
Vilken dramatik när Tjeckien gjorde 2-1 på straff.. hua..
När Sverige gjorde 2-2 gjorde jag ett sånt glädjevrål att jag skrämde slag på Malin som var på andra sidan lägenheten i badrummet.

Men sen vid 5 imorse så kom Nemo och hade bestämt sig att det var lekdags, han gav sig på mig inatt och lämnade Malin ifred. När han väckt mig ordentligt och rivit mig i halsen så slängde jag ut honom i vardagsrummet, skönt tänkte jag och la mig i sängen igen.
Då tycker Nemo att han är orättvist behandlad och börjar jama så att jag inte kan somna om, jag och han är ovänner nu.

Trött som få imorse och jag funderade på att jobba hemma hela dagen, men jag släpade mig till jobbet och ska nog åka hem efter lunch och jobba färdigt därifrån.

Ikväll kommer Leo och Jess över på middag, det ska bli kul att träffa dom eftersom dom aldrig har tid annars, dom jobbar om varandra så de är i princip aldrig lediga samtidigt.
Happ, dags för lunch, jag och min kollega ska plocka upp Malin och äta på Il Piatto.

2 kommentarer:

miccet sa...

Aaaa duu, du var inte ensam om att vråla till i det läget :) Helt sjukt spännande. Dåligt att INGEN, verkligen ingen som är kvar här nere gillar Hockey... Säger man hockey så menar de jävla skit landhockey... kom igen??? Va tror du om Kanadickerna?

fredo sa...

Ja, eller hur..
Hur kan man inte sitta och kolla hockey när det är som bäst?
Jaja, det kommer bli bättre nu när fotbolls VM drar igång, då borde det bli drag nere i Holland också!