måndag 19 maj 2008

Så ännu en ny vecka

Solen strålar och jag hoppas det fina vädret kommer tillbaka nu.I helgen har det varit kasst väder och kallt, men nu kanske det vänder.
I fredags var jag ledig och firade 2-års dag med Malin!!!2 år, så länge har jag inte varit tillsammans med någon förut och jag hoppas att det blir många år till.Vi var inne i stan på Trattoria Romana och åt en helt godkänd 3-rätters.Mysigt var det iaf.
Sen i lördags så gick jag över till Burken för att kolla hockey, efter detta så gick vi ut på krogen i Täby av alla ställen. Det var ganska kul att gå ut hemma igen fast det var inget speciellt.
I söndags så var jag rätt bakis på dagen men det försvann också.
Mycket hockey har det ju varit också, Sverige förlorade inte så oväntat mot Kanada, men det var en riktigt spännande match.Sen mot Finland så fick Liv stå, but why????
Jaja, 2 veckor kvar innan jag ska sluta på jobbet och börja jobba på Home2you igen.Mer om detta kommer senare.

Inga kommentarer: