söndag 3 augusti 2008

En helt perfekt söndagkväll

Efter en hektiskt men riktigt trevlig och mysig helg så hade vi den perfekta avslutningen.
Efter att klarat med skansen, grönan och konstant gående i 12 timmar igår så har vi hämtat tillbaka katten så åkte vi och hyrde film.
Malin föreslog Arn men på vägen för att hitta filmen hittade hon någon komedi som verkade astråkig.
Vi började med Arn som vi inte sett eller läst och den fick betyget 3,768 av mig för att vara på ett ungefär.
Sen kom vi till nästa film och jag vet inte hur jag ska beskriva det....
Lite blixtar och åska, 3 öl och världens bästa sällskap och filmen var en av de bästa komedier jag sett, mycket handlar om stämningen och det var fruktansvärt längesen allt var så perfekt. Filmen var en solklar 5:A!!!!!
Nu lyssnar vi på Third Eye Blind med Semi-charmed kind of life och livet är grymt., nästa låt är "Len-Steal my sunshine" Lyssna på den nu, den är historia och nostalgi.. DO IT...
Jag, Malin och Nemo lever livet, and I like it.
Cheers!

Inga kommentarer: